13? otur?


Jahapp, då var man 13 :D

blev väckt halv 7 av min kära familj. Då fick ja en mascara (vet int va den het), bok (systrar i jeans 3), halsband, armband, kassa skrin, pressentkort på gina 500 :D och 1000kr av farmor och farfar :D Sen åt ja frukost och for till skolan :D då sa typ alla grattis (a):] Just innan svenskan började brandlarmet. Jag trodde typ alla skulle bli galna och springa en massa men alla ba gick typ helt uttråkade och frågade vars vi skulle? :O De sög, vi stod typ ute i 15 min och frös :S sen så efter lunch rövade Lollo bort mig... Sen kom världens bästa Carro, Elin x2, lisa och hanna och sjöng och dansa! det var jätte kulit ;) Om nån kan hjälpa mig sen kanske den filmen kommer ut på bloggen sen ;) skit kul :) Sen på arbetspasset fick vi omdömena ;) dom var ju inte så tokiga.... Efter skolan gick jag hem och var förståss ute låst i en kvart.... Då kom mamma. Niiiice ;) vi fixade lite också. Sen kom mormor och morfar och då fick jag en spegel :D JIPPIE, och elino. IN YOURE FACE!! haha :D Helfigurs spegel :D Sen när pappa kom öppnade jag det från gammelmormor eivor, 250 till :D och det från mormors syrra, ett par jätte fina örhängen. Sen satt vi oss för att äta :D Kyckling sallad, (hade hellre velat ha blodpudding men mamma sa att de va ingen bra mat att bjuda på) mums :D när jag ätit klart kom mamma med ett till paket som var från alla :D
Och gissa vad de va? :O Ett ett zoom objektiv med makro(stavning) :D märke TAMRON 18-250 :D
Gissa vem som inte ville äta mer sen? :O Ja vart typ galen!! Sen åt vi banantåtra och ja fota och nu sitter ja här me min ljuvliga kamera :D 

+ på alla som orkat läsa :D


Allt ja fick:
-mascara :D
-bok, systrar i jeans :D
-armdand som wilmer gjort till mig! :D
-kassa skrin :D
-1250kr :D
-halsband :D
-örhängen :D
-spegel :D
-sist men inte minnst, mitt objektiv :D


Tack till alla! :D


Kramar Olivia, som är 13 :D

Kommentarer
Postat av: hannalisa

kostade objektivit 6000?:O

2009-11-13 @ 19:11:51
URL: http://lisahannas.blogg.se/
Postat av: Klarre

sv: hhaha jao :D

2009-11-16 @ 15:21:27
URL: http://klaraesr.blogg.se/
Postat av: elinn:)

du kan inte ens stava särskilt;)

hahahahha....

mog1 att blocka mej på msn jävlap12.

hahah^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

2009-11-21 @ 17:18:03
URL: http://amandaelinvanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0